Întrebări și răspunsuri

În magazinul differentcut.ro ai două modalitaţi pentru a face o comandă:

– prin plasarea directă a comenzii pe site-ul nostru  https://differentcut.ro
– prin crearea unui cont personal pe site-ul nostru: ai posibilitatea să accesezi oricând contul tau şi să comanzi prin selectarea produsului, culorii si mărimii dorite.

Alege produsul sau produsele dorite, foloseste butonul “Adauga în coş”, care iti ofera posibilitatea să comanzi mai multe produse într-o singură comandă şi apoi apasa  pe butonul “Plaseaza comanda” sau “Continua la MobilPay” in cazul in care alegi plata cu cardul.

Pentru o procesare mai rapidă a comenzii tale  este nevoie ca toate spaţiile să fie completate corect.

În cazul în care  o informaţie suplimentară este necesară confirmării comenzii tale, unul din colegii noştri te vor contacta telefonic.

*Pretul de livrare este de 9 lei, iar transportul se va efectua prin compania FanCurier in termen de maxim 48h.

Produsele livrate prin mijloace proprii precum si cele ridicate de la sediul nostru, conform legii nr.51 din 21 Ianuarie 2003, nu se considera comert la distanta.

Societatea noastra nu isi asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul pentru retur si nici nu accepta returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.

Conform ordonantei de urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului..

De asemenea produsele ridicate de la sediul nostru, conform legii nr.51 din 21 Ianuarie 2003, nu se considera comert la distanta si, prin urmare, nu pot fi returnate.

Cheltuielile aferente transportului de retur vor fi suportate de catre client.

Produsele pot fi returnate numai daca se afla in starea lor originala nu prezinta deteriorari datorate unei utilizari abuzive, daca sunt insotite de ambalajul original, precum si de documentele de retur primite in colet.

Aici gasesti formularul de retur in care trebuie sa completezi datele tale necesare pentru returnarea banilor (codul iban de 24 caractere, banca).

Adresa de returnare a produselor este:
str. Rasuri nr.19, sector 2, bucuresti, cod postal 23365

În momentul în care avem confirmarea recepţionării coletului tau, iti vom transfera banii în acel cont în termen maxim de 14 de zile calendaristice.

Toate produsele sunt controlate pentru calitate si verificate pentru orice probleme sau defecte inainte sa fie trimise catre client.

Desi incercam sa oferim o imagine cat mai fidela in ceea ce priveste culorile produselor, existenta unei game foarte variate de monitoare face posibil ca unele culori sa fie usor modificate fata de cele originale. De aceea garantarea faptului ca ceea ce afiseaza monitorul respecta 100% culoarea produsului in realitate nu poate fi facuta de Differentcut.ro

Daca se intampla sa primiti un produs care nu este in conditii perfecte va rugam sa ne contactati imediat pe adresa de mail:intrebari@differentcut.ro sau la numarul de telefon:0734578578

Nu găsești răspunsul la o întrebare?

Ne poți contacta prin următoarele folosind următoarele servicii în intervalul 08:00 – 18:00 (luni – vineri):

EMAIL:
intrebari@differentcut.ro

WHATSAPP
+4 0734 578 578

FACEBOOK CHAT
DifferentCut

TELEFON
+4 0734 578 578